Gå til innhold

Bestille SWG fra England


Anbefalte innlegg

Jeg har ett muligens dumt spørsmål, men:

 

Jeg vurderer å bestille SWG fra Play.com og lurer på, siden det er UK Edition, om det det skal ha noe å si for meg.

 

Her er linken til produktet:

SWG fra Play

 

Noen som har kjøpt SWG fra Play her på forumet? Følger det med abo på en måned eller to, eller må det kjøpes uavhengig?

 

Syntes det var en smule billigere her enn hos norske forhandlere, der det billigeste jeg har sett er 400 kroner. Dersom det ikke går smertefritt gjennom tollerene (Er litt over 200 kroner), så er det fremdeles billigere.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Spillet/innholdet skal være helt identisk som det du får kjøpt her til lands - det at du får med 1mnd gratis spilletid før det begynner og trekkes fra kontoen osv osv.

 

Ser ikke noe grunn til at det skal være forskjell.

 

 

Edit: uansett så tror jeg det lønner seg bedre og kjøpe det her til lands, med tanke på retur o.l om det skulle være nødvendig.

Endret av DataChild
Lenke til kommentar

Har vært endel tilfeller hvor enkelt produktnøkler har blitt gitt ut i flere pakker. Dvs, det er en viss mulighet for at nøkkelen i pakken er i bruk. Da må du jo bytte for å få spilt. Kjedelig hvis du må sende helt tilbake til England. Men for all del, hvis det ikke plager deg, er det jo klart billigere.

 

Risk VS reward..

Lenke til kommentar
Har vært endel tilfeller hvor enkelt produktnøkler har blitt gitt ut i flere pakker. Dvs, det er en viss mulighet for at nøkkelen i pakken er i bruk. Da må du jo bytte for å få spilt. Kjedelig hvis du må sende helt tilbake til England. Men for all del, hvis det ikke plager deg, er det jo klart billigere.

 

Risk VS reward..

Det er bare å sende en mail til SOE, så skaffer de deg ny CD-Key uten at du trenger og bytte spillet.

 

Det står nærmere forklart på hjemmesia til SWG.

Endret av DataChild
Lenke til kommentar
Det er bare å sende en mail til SOE, så skaffer de deg ny CD-Key uten at du trenger og bytte spillet.

 

Det står nærmere forklart på hjemmesia til SWG.

Dette var jeg ikke klar over. Det gjør jo hele saken mye lettere. Skulle vel ikke innebære noe problem å bestille fra England da. Med mindre noe skulle mange i forsendelsen da :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...