MrLuni Skrevet 16. august 2004 Skrevet 16. august 2004 (endret) Har 2 skjermer og 9800pro. Kossn kan eg få til at eg har feks. winamp på den ene og explorer på den andre? Har nyest driver... Duelview? Noen spill som støtter 2 skjermer ? OG min gaaamle goldstar har bedre (naturlige) farger på spill en min (nyere) IBM. Min ibm har ein rød skjær i fagene, mens den andre har ikke d. Prøver å stille til fargene på skjermen men rødfargen er der hele tiden. Endret 16. august 2004 av luni
schmelck.no Skrevet 16. august 2004 Skrevet 16. august 2004 (endret) Har 2 skjermer og 9800pro. Kossn kan eg få til at eg har feks. winamp på den ene og explorer på den andre? Har nyest driver... Duelview? Noen spill som støtter 2 skjermer ? OG min gaaamle goldstar har bedre (naturlige) farger på spill en min (nyere) IBM. Min ibm har ein rød skjær i fagene, mens den andre har ikke d. Prøver å stille til fargene på skjermen men rødfargen er der hele tiden. Har du koblet opp alt sammen? Da høyreklikker du på skrivebordet, velger egenskaper->innstillinger, klikk på skjerm nummer 2, hak av utvid mitt windowsskrivebord el./extende my desktop to this monitor, så trykk OK. Spill som støtter to skjermer på et ATi kort? Svært få, FS2004 er et eksempel. Les denne: http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=233424 Endret 16. august 2004 av schmelck
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå