Qwseyvnd Skrevet 14. august 2004 Skrevet 14. august 2004 Hei Har en problem med hovedkort mitt: Abit ic7 Alt er tilkoblet maskinen starter, tastaturet lyser 1 gang, ingen aktivitet på tastatur, så kommer den med en svakt LED lys på alle 3, går ikke an å trykke på Num Lock. Hjelp meg, har testet alle delene i asus p4b533-v
slettmegplss Skrevet 15. august 2004 Skrevet 15. august 2004 Er det bare tastaturet du har problemer med? Da kan du prøve et annet tastatur og se om det virker.
devo_thj Skrevet 15. august 2004 Skrevet 15. august 2004 prøv å ta ut *alt* bortsett fra minne, cpu, skjermkort, tastatur og mus. Hvis du har flere minnebrikker prøv en av gangen... hvis pcen starter normalt og du kommer til et eller anna "boot failure" opplegg, funker ihvertfall de overnevnte delene tilfredstillende bra sett inn en og en del til det eventuellt slutter og virke og da har du svaret på hvilken del som er gåen
Qwseyvnd Skrevet 15. august 2004 Forfatter Skrevet 15. august 2004 tastatur er koblet, andre gir jo ikke noe signal, bare led på tastaturet. har 3 tastatur og samme problem. testet: cpu P4 2.4ghz og 2.8 ghz samme symptom, men bra på asus p4b533-v i845g samme gjelder ram. PSU virker
Qwseyvnd Skrevet 18. august 2004 Forfatter Skrevet 18. august 2004 Hjelp meg mer Blir forferdelig skuffet hvis hk er dødt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå