Gå til innhold

Forslag til forbedring av "Hjelp - jeg skal ha ny"


Anbefalte innlegg

Hei!

 

Jeg er innom hw.no hver dag og leser alle saker og forumtråder av interesse, hver eneste time. Jeg undrer meg ofte over at det ikke blir gjort enda mer med "Hjelp - jeg skal ha ny PC" kategorien. At det ble en egen "avdeling" var en bra begynnelse, men det strømmer jo på med tilnærmet kliss like innlegg. Dette må det gjøres noe med da jeg regner med at databasen til forumet er kjappere dess færre innlegg som ligger inne. Det er kanskje en litt streng holdning, men jeg mener at disse innleggene etterhvert begynner å likne spam!

 

Er det mulig å lage noen "standard oppsett" av typene:

 

- Kontor

- Hearts, Freecell og internett

- Gaming

- Hard gaming

- Luksusproblem

 

...som oppdateres hver uke med eventuelle nye komponenter og en forklaring på hva hver komponent gjør med specs og det hele.

 

Kanskje vi kunne hatt en brainstorming på dette i denne tråden?

 

Så - hva tror dere?

 

*Tronaldo*

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Helt enig i dette, det er for mange av desse samme "hva trenger jeg?" spørsmåla som kjem opp att og opp att. Er nok ein stor stor fordel med ein guide her ja siden det er så mangen som lurer.

 

Trur nok dei fleste vil gå lei av desse spørsmåla i lengda og bli irriterte og bli usaklige osv, dårlig spirit

Lenke til kommentar

Ja. Enig i at folk må spørre om diverse komponenter de lurer på - det kommer jo så mye nytt hele tida at det er jo umulig å følge med på alt. Men hadde det ikke vært smart hvis man kunne kommet på et system slik at noen av de som skal handle kan kikke på et ferdig oppsett og evt bare spørre om den delen de er usikker på?

 

Jeg tror dette hadde vært en god ting - som feks en sticky på forumet eller en fast meny på hw.no.

Lenke til kommentar
Se her, under Hele Maskiner, nederst på siden ;)

Jepp!

 

Dette er AKKURAT slik jeg hadde tenkt det (har ikke alltid øynene med meg). Men som flere påpeker - den må oppdateres. Jeg ser for meg ukentlige oppdateringer og en litt mer "pragende plassering" på sidene.

 

Men, men - det irker jo som dere har tenkt på denne ideen fra før og da stiller jeg spørsmål om hvorfor det er så mange tråder om dette...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...