kryppe Skrevet 11. august 2004 Skrevet 11. august 2004 Er på jakt etter en boks som har trådløs tilkoblig (b,g) og i tillegg har switch med 1gb hastighet og min 4 porter. Finnes det noe slikt? tia, kryppe
satanjapan Skrevet 11. august 2004 Skrevet 11. august 2004 jeg har ikke sett noe sånt. men hvis det finnes er det nok uansett billigere å kjøpe en trådløs boks å koble til via vanlig 100 mbit til en gb swicth, trådløs er uansett ikke i nærheten av å nå 100 mbit enda.
kryppe Skrevet 11. august 2004 Forfatter Skrevet 11. august 2004 hm.. ok. Det trådløse trenger ikke å være så raskt. Saken er at jeg helst vil slippe en extra box, og kunne godt ha tenkt meg 1 gb lan
chma Skrevet 11. august 2004 Skrevet 11. august 2004 Har ikke sett dette i en boks enda...kan ha noe med at det ikke akkurat er noen etterspørsel etter det, og det blir og litt for dyrt når målgruppen for alt i ett bokser ikke akkurat er de som har bruk for gb switcher. Svært få "hjemme"brukere har strengt tatt bruk for gb switcher...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå