Gå til innhold

Kjøp av bærbar i danmark


EnerGie

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvis du bruker IT-butikken, så får du oppgitt den eksakte prisen i NKR. Det er ingen tillegg bortsett fra frakt som er billig.

 

Det er ikke toll på datamaskiner som du kjøper i utlandet, det eneste er momsen.

 

Tastaturet er, så vidt jeg husker, helt likt bortsett fra at æ og ø har byttet plass. "Å" står der den skal. Hadde dansk pc selv, og siden jeg skriver touch var det bare å skifte over til norsk tastatur i windows, da ble det ingen forskjell. De fleste maskinene kan du dessuten plukke løs tastene på slik at de kan bytte plass.

 

Ulempen med å kjøpe i Danmark er selvfølgelig at du må regne med at reklamasjoner tar en del lengre tid siden maskinen må sendes ut av landet...

 

Lykke til!

Endret av Walek
Lenke til kommentar
Folk er forferdelig til å blande toll og moms her. Det er intet toll overhodet! Men moms kan du risikere å måtte betale hvis du blir stoppet. Men personlig pakker jeg ut pc'en og sier jeg bruker den, eller finner på en annen unnskyldning :D

Vil det si at man først trekker fra den Danske momsen (25%) og legger til Norsk mva (24%)...?? Eller må man betale begge.....???

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...