Gå til innhold

Nytt gamer tastatur og mus


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

For all del ikke gå for Logitech Internet Navigator SE.. Har MX510 selv og er kjempefornøyd, men må si meg uenig i at tastaturet er godt... Grunner:

 

1. Tastene bråker

2. De er harde å tråkke ned

3. Ekstraknappene kan fucke alle spill med lag hvis du trykker feil

 

Prøv heller Microsoft sitt selv om det kanskje ike er verdens peneste.. Vil faktisk tilnerme meg å anbefale Dette jeg prøvde hos en kamerat.. Da sparer du 200!

Endret av mr_sjur
Lenke til kommentar
For all del ikke gå for Logitech Internet Navigator SE.. Har MX510 selv og er kjempefornøyd, men må si meg uenig i at tastaturet er godt... Grunner:

 

1. Tastene bråker

2. De er harde å tråkke ned

3. Ekstraknappene kan fucke alle spill med lag hvis du trykker feil

 

Prøv heller Microsoft sitt selv om det kanskje ike er verdens peneste.. Vil faktisk tilnerme meg å anbefale dette jeg prøvde hos en kamerat.. Da sparer du 200!

Nei, de bråker ikke, en kamerat av meg kjøpte nettopp nytt og de var mjuke og lette å trykke på.

 

Angående ekstraknappene, skru nå på F-tastlås da :roll:

Lenke til kommentar
Har bestemt meg for at jeg skal gå for MX-510 nå... Men jeg er fortsatt usikker på tastatur!

Har du prøvd å holde eller spille med begge musene? Er veldig viktig, mus = smak&behag, mulig du finner ut hva mus som passer best til hånden din. Var slik eg fant fram til min kjære intelli 4.0 :love: Viss du aldri spiller fps er det greit med kva som helst mus du måtte like:)

 

Samme med tastatur i grunn...

Endret av Theoden
Lenke til kommentar
Nei, de bråker ikke, en kamerat av meg kjøpte nettopp nytt og de var mjuke og lette å trykke på.

 

Angående ekstraknappene, skru nå på F-tastlås da :roll:

Det er sikkert fordi hass tastatur er helt nytt... F-tastelåsen er grei den, men den skrur seg automatisk av noen ganger og da er det utrolig kjedelig å treffe outlook knappen...

Lenke til kommentar
Nei, de bråker ikke, en kamerat av meg kjøpte nettopp nytt og de var mjuke og lette å trykke på.

 

Angående ekstraknappene, skru nå på F-tastlås da  :roll:

Det er sikkert fordi hass tastatur er helt nytt... F-tastelåsen er grei den, men den skrur seg automatisk av noen ganger og da er det utrolig kjedelig å treffe outlook knappen...

Ja jeg sjønner dei, j **** plagsomt det der. Men jeg glemmer aldri å ta på F-tastlåsen uansett. Har dessuten planer om å kjøpe meg nytt tastatur snart. ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...