Slazenger Skrevet 10. august 2004 Skrevet 10. august 2004 Hey hey alle sammen. Jeg har en ting å spørre om,det er at Cpuen min ligger på ca 82 grader er dette for varmt????? Jeg har 3 kabinett vifter og på sjermkortet mit har jeg kjøleribbe og på Cpu har jeg vifte og kjøleribbe....... Men en ting jeg fant ut i går var at jeg har en strømforsyning på 210 w og pcen min krever 276 w har det noe med det og gjøre at viftene ikke får nok strøm? Hvis det er det kan noen anbefale meg noen gode vifter? + jeg har en Amd prosessor. men jeg tenkte jeg skulle kjøpe meg en strømforsyning på 450w Mvh Slazenger
ClawHammer Skrevet 10. august 2004 Skrevet 10. august 2004 (endret) hvorfor ligger denne under grafikkort? er det den som er for varmt eller prosessoren Endret 10. august 2004 av ExtremeSnowboarder
Slazenger Skrevet 10. august 2004 Forfatter Skrevet 10. august 2004 ja eg vet sorry feil posta men en ting til dah som har noe med Sjermkortet mit og jøre. Har et Radeon 9600 atlantis og har ikke vifte til den men bare kjøleribbe burde jeg ikke kjøpe meg en vifte til den?
Staalkontroll Skrevet 10. august 2004 Skrevet 10. august 2004 ja eg vet sorry feil posta men en ting til dah som har noe med Sjermkortet mit og jøre. Har et Radeon 9600 atlantis og har ikke vifte til den men bare kjøleribbe burde jeg ikke kjøpe meg en vifte til den? ja, vist den er 82 grader så ville jeg spandert en vifte på skjermkortet...
Slazenger Skrevet 10. august 2004 Forfatter Skrevet 10. august 2004 Hehe nei nei det er ikke på sjermkortet det er på cpu men på cpu er det både kjøleribbe og vifte kan det ha noe med strømfirsyningen og gjøre siden den er bare på 210 w og pcen min trenger 276 w?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå