Gå til innhold

CS VIL IKKE FUNGERE!!! ?? :(((((((


RONNII

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

pappa sier at compaq er lettere enn linuks derfor er det bra. de bruker compaq på jobben til pappa og de gjør det bra. kan jeg laste ned en patsh til kompaqen? på windows update??

 

_________________

HEI JEG ER RONNI GURDALEN!!!!

 

[ Denne Melding var redigert av: RONNII på 2002-04-29 18:56 ]

Lenke til kommentar

Quote:


On 2002-04-29 18:53, RONNII skrev:

pappa sier at kompaq er lettere enn linuks derfor er det bra. de bruker kompaq på jobben til pappa og de gjør det bra. kan jeg laste ned en patsh til kompaqen? på windows update??


 

Hvordan har det seg at du har en pappa som ikke eksisterer i Norge? Du har ikke en slekt med ditt etternavn som eksisterer engang!

 

STFU med det våset ditt!

Lenke til kommentar

Quote:


On 2002-04-29 18:49, Cycl(o)ps skrev:

Bra...?? Kanskje for to år siden.... Nå i dag duger ikke en 266mhz med 32mb-ram til noe... Til word og til internett-surfing duger den kanskje til... Men til dagens nye spill...(f.eks CS 1.4)...NO WAY!! :wink:


 

JEG HAR 233 MHZ OG 32 MB RAM!!!!!!!!!!!!!!!!!!

 

 

 

 

i kjelleren og AMD 1400 på rommet... :lol:

Lenke til kommentar

jeg føler med dere....

 

har dere ikke lært noe fra linux eller *BSD tipsene vennlig hjerta folk har delt med oss?

Ser dere kun M$?

En 266Mhz er en kjempemaskin, bare ikke til det formålet å spille heftig med et M$ OS installert.

 

Jeg for min del ønsker at noen lager en TCP/IP multi versjon av GNUlactic Konquest ....*sikle*

 

PC'er er i mange tilfeller som gamle folk, når de begynner å bli utdaterte klarer dem ikke det nyeste og beste, men gi dem noe lite&lett, så putler de avgårde som bare det...

Lenke til kommentar

oops...glemte å irettesette den kvistet unggutten....

 

gi f a e n

 

det er ikke mitt eller vårt problem at du har flere kviser enn venner. slutt å lek at du er så dum som du egentlig er --> det er'ke mulig å stave Compaq forskjellig 3 ganger i samme setning.

Du er ikke velkommen her hvis det er slik du skal holde på. Men hvis det er slik du er, er du sikkert ikke velkommen andre steder heller, derfor plager du oss, isteden for å leke sammen med andre på din alder.

 

Gå å spør mamma om hun kan lage kveldsmat til det, klokka er snart åtte...

 

*begynner å like disse hetse innleggene :smile:*

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...