nomercy15 Skrevet 9. august 2004 Skrevet 9. august 2004 heisann Lurer bare på om noen fler har problemer med å få mikrofonen til å virke på dette hoved kortet? har hatt kortet i snart ett år og ennå ikke fått til med mikrofonen etter flere forsøk Lurer på om det kan være noen innstillinger/drivere eller om mic inputten er defekt? Noen som har noen tips til meg? håper på svar
Fredrik Skrevet 9. august 2004 Skrevet 9. august 2004 Sjekk på lydinnstillinger, om du har "Center Speaker and subwoofer connected to microhpone" huket av.
nomercy15 Skrevet 10. august 2004 Forfatter Skrevet 10. august 2004 jepp.har huket av det. hva med rear speakers connected to line in? skal det oxo hukes av?
nomercy15 Skrevet 10. august 2004 Forfatter Skrevet 10. august 2004 skal jeg ha krysset av for alternativ mikrofon og mokrofon forsterkning oxo?
Fredrik Skrevet 10. august 2004 Skrevet 10. august 2004 Neh. Jeg går ut i fra at du har prøvd med andre mikrofoner? ^^
nomercy15 Skrevet 10. august 2004 Forfatter Skrevet 10. august 2004 jepp.vet at microfonen virker..har testet den på en annen pc,,oxo prøvd en annen mic
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå