Vice Skrevet 9. august 2004 Skrevet 9. august 2004 Blir nesten litt misunnelig når jeg leser at diverse folk blir skremt og nærmeste redde av å spille D3. Selv klarer jeg ikke å bli så engasjert, men her om dagen klarte jeg endelig å skvette skikkelig! Jeg var i det laboratoriet hvor alle monstrene ligger til utstiling inne i noen store "vanntanker". Idet jeg gikk nærmere en av tankene for å se på det som var inni rykket plutselig monsteret kraftig til og klamret seg mot glasset med et lite drønn! Selv om det var en stor klisjé klarte det likevel å komme totalt uventet på meg Kårer derfor denne opplevelsen til beste øyeblikk i D3.
ASCIWhite Skrevet 9. august 2004 Skrevet 9. august 2004 Hehehehe, jeg klarer ikke spille "Alien vs Predator" den dag i dag jeg. Spille som Marine er bare grusomt. Sikker på at det kom en teskje i buksa under de verste øyeblikkene der. Doom 3 er i halvparten så skremmende engang..
TwiiK Skrevet 9. august 2004 Skrevet 9. august 2004 Haha, Vice. Hadde sett i en video at det skjedde så sto klar med shotgun når jeg gikk bort til det glasset, men han kom jo ikke ut
JimRamse Skrevet 9. august 2004 Skrevet 9. august 2004 Synes den beste opplevelsen er når man er i helvete. De burde avsluttet det der. Ble for kjedelig å komme tilbake til romstasjonen å begynne å gå rundt i gangene igjen. Synes spillet var skikkelig kult, men kunne godt vært 1 time kortere....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå