Xoduz Skrevet 8. august 2004 Skrevet 8. august 2004 Noe veldig merkelig skjer når jeg skrur på "Surround" modusen inne i Doom 3 system menyen; Jeg får en masse "knitrelyder" i tillegg til all den vanlige lyden på spillet, og det er usaklig irriterende. Lyden forsvinner om jeg skrur av Surround modusen igjen. Tror ikke det er høytalerne, da dette problemet kun oppstår i Doom 3 - til alle andre spill, eller musikk-spilling etc, merker jeg ingenting til problemet. Har Creative SB Audigy, og både instillingene i Creative Surround Mixer og i lydoppsettet i windows er satt opp som 5.1 surround. Noen som har en idé til hvordan jeg skal løse dette problemet?
Kilko Skrevet 9. august 2004 Skrevet 9. august 2004 Jeg leste om dette fra et review. Skru av skrivebufring på hardisken din så går problemet vekk Høyreklikk på hd->egenskaper,maskinvare,klikk på hd,egenskaper,policyer og så hak vekk skrivebufringen. Enjoy!
Xoduz Skrevet 9. august 2004 Forfatter Skrevet 9. august 2004 Hm tok bort haken ved "Write Cache Enabled" på alle harddiskene, men problemet er der fortsatt :/ Men takk for svaret uansett.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå