Shotherra Skrevet 6. august 2004 Skrevet 6. august 2004 (endret) En kammerat av meg nevnte at noen andre hadde flashet en FX5700 kort og fått 2 ekstra pipelines. Jeg har jo Ultra versjonen så det er vel ikke igrunnen å flashe det til noe bedre fordi ultra er det høyeste man kan oppnå...? Derimot må jeg nevne at jeg har garinward GS sample... Eller om noen andre har en ide til hvordan jeg får kortet til å yte bedre? Endret 6. august 2004 av CorVette
jonnor Skrevet 6. august 2004 Skrevet 6. august 2004 Du kan overklokke, men såvidt meg bekjent er det ikke mulig å flashe FX5700U (ikke nU heller...)
Shotherra Skrevet 6. august 2004 Forfatter Skrevet 6. august 2004 Du kan overklokke, men såvidt meg bekjent er det ikke mulig å flashe FX5700U (ikke nU heller...) Du mener at jeg ikke kan flashe fordi jeg har det beste kortet i den klassen?
C4STOR Skrevet 6. august 2004 Skrevet 6. august 2004 (endret) Du kan overklokke, men såvidt meg bekjent er det ikke mulig å flashe FX5700U (ikke nU heller...) Du mener at jeg ikke kan flashe fordi jeg har det beste kortet i den klassen? Man kan ikke flashe FX5700, og der er ingen ekstra pipelines å aktivisere Endret 6. august 2004 av C4STOR
Shotherra Skrevet 6. august 2004 Forfatter Skrevet 6. august 2004 det var det jeg trodde ja, men måtte være på den sikre siden..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå