Blib Skrevet 9. august 2004 Skrevet 9. august 2004 Virker stilig, men har bare spilt tutorial en gang. Fikk ikke fullført engang pga det krasja. Nå krasjer det konstakt
Ol'H Skrevet 10. august 2004 Skrevet 10. august 2004 eneste jeg savner er imperial guard Og den blood thirstern takler jeg ikke, må jo ha en land raider klar med aasault terminators hele tiden! når den tingen kommer er d jo alle mann til murene!
Ordinær Skrevet 11. august 2004 Skrevet 11. august 2004 (endret) Jeg laster ned nå. Hva krever det?? Jeg har Radeon 9200 256mbram 1,3GHZ Athlon CPU 512mb DDRDIMM er det nok?? HVor lang tid tar det før jeg kan få en CD-key?? Endret 11. august 2004 av Do_the_Bender
Slayer Of Minds Skrevet 11. august 2004 Forfatter Skrevet 11. august 2004 Spiller selv spillet med en 1,3 Ghz, Geforce 4 mx 440, 768 mb sdram. Går ganske greit, men opplever en del slowdowns når det skjer ekstremt mye på skjermen. Cd-Key mener jeg å huske at du får tilgang til når du begynner å installere betaen.
Ordinær Skrevet 11. august 2004 Skrevet 11. august 2004 ??? Hvordan får du CD-key når du skal installere betaen? Jeg måtte skrive under på et skjemma. Så sa de at hvis jeg ble valgt ville jeg bli kontaktet via mail.
Ravn Skrevet 11. august 2004 Skrevet 11. august 2004 ??? Hvordan får du CD-key når du skal installere betaen? Jeg måtte skrive under på et skjemma. Så sa de at hvis jeg ble valgt ville jeg bli kontaktet via mail. Jeg fikk min cd-key rett etter registrering samt på mailen, har du hotmail sjekk "junkmail"-folderen
Ol'H Skrevet 12. august 2004 Skrevet 12. august 2004 dette spillet er d første RTS som virkelig krever samarbeid for og vinne multiplayer... selv om spillet langt fra er godt balansert så er d jo enda bare en beta og en ny patch er like om hjørne. digger dette... men syns SM og orc er litt vel svake til tider, chaos dekket av eldar ild knuser jo d meste. Og den defiler til Chaos er jo litt for ekstrem.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå