Gå til innhold

Hvordan virkelig få noe ut av Doom3 sitt gameplay!


Anbefalte innlegg

virker også som om id Software henger igjen på 90-tallet hva angår fortellerteknikk. McGee, Romero og de andre visjonærene har forlatt skuta, igjen sitter en gjeng uten de store idèene og lever på et merkenavn.

Romero og McGee har ikke akkurat imponert siden de forlot id. Daikatana?

 

Nei, id er som id alltid har vært. Doom 3 er et typisk id-spill, på godt og vondt. Å si at "visjonærene har forlatt skuta" blir for dumt, egentlig. Det er jo John Carmack som er motoren i id.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
virker også som om id Software henger igjen på 90-tallet hva angår  fortellerteknikk. McGee, Romero og de andre visjonærene har forlatt skuta, igjen sitter en gjeng uten de store idèene og lever på et merkenavn.

Romero og McGee har ikke akkurat imponert siden de forlot id. Daikatana?

 

Nei, id er som id alltid har vært. Doom 3 er et typisk id-spill, på godt og vondt. Å si at "visjonærene har forlatt skuta" blir for dumt, egentlig. Det er jo John Carmack som er motoren i id.

greia med doom og quake var at det var spillbart, over alt annet. ja, doom 3 er et typisk id-spill, men sitter igjen i ei hengemyr. de har ikke kommet noen vei siden storhetstiden på 90-tallet, bortsett fra grafikken så klart. omtrent som å ha en porsche man kun får kjørt på en krøttersti.

 

kan godt hende carmack er motoren i id, det hjelper ikke så lenge resten av laget har forsvunnet til noe bedre.

 

edit: daikatana sugde kanskje ett og annet i helvete, et klassisk vann-over-hodet prosjekt. alice derimot synes jeg var utrolig bra.

Endret av rasputin_g
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...