Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Får ikke internet inni noen spill!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når jeg kjøpte min nye ruter og fikk konfigurert den, så funka alt fint, og jeg hadde internet på mine to maskiner, men jeg fant ingen servere i Wolfenstein: Enemy Territory og kunne ikke koble til "secure" servere i CS. Jeg prøvde å finne ut hva jeg skulle skrive i NAT/Virtual Server i router oppsettet mitt, men fikk ikke en så god forklaring om hvordan å åpne de porter som trengs. Jeg var hos en venn med samme pc, men bare med hans internet og router og alt funka der, og alt funka også før med min andre maskin når jeg bare hadde modemet og koble manuelt til internet. (Online ADSL) Jeg fant ut at mitt modem egentlig er en ruter også, men ikke kjører som en, så jeg kjøpte en router for det. NÅ prøvde jeg å bruke den nye routeren som bare en switch og da måtte jeg koble manuelt til internet som før, og da funka alle spill, men da kan bare den ene pc'en være på nettet om gangen.. Kan noen fortelle meg hvordan jeg kan koble til begge maskinene om jeg kan bruke routeren min som en switch, eller hvordan jeg skal åpne de porter som trengs for de spillene i routeren? Jeg har en Cnet Internet Broadband Gateway router. Takk for all hjelp!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...