Lungemannen Skrevet 4. august 2004 Skrevet 4. august 2004 (endret) Ok, takker...Skal prøve nå EDIT: Finner ingen stige Skjønner ikke'no jeg Endret 4. august 2004 av Lungemannen
Arne And Skrevet 4. august 2004 Skrevet 4. august 2004 (endret) Ok, da er det nok ikke den situasjonen jeg tenkte på. Jeg kommer ikke på hvilken situasjon du mener. Jeg har ikke hatt noen store problemer med å komme meg videre i spillet. Det var en gang jeg hadde en kortvarig problem med å komme videre. Det var i Alpha, men husker ikke omstendighetene. Jeg følte jeg hadde vært overalt, men kom ikke videre. Tilslutt sprang jeg ihvertfall tilbake den veien jeg kom fra, helt til jeg kom til et veiskille. En dør som tidligere var låst,kunne nå åpnes. Etterpå fant jeg ut at et bra tips er å alltid merke hvilke dører som er låst og hvor de er, for en skal gjennom de en eller annen gang uansett. Endret 4. august 2004 av Arne And
Lungemannen Skrevet 4. august 2004 Skrevet 4. august 2004 (endret) Det høres veldig ut som der jeg er nå EDIT: Fant det ut!!! Endret 4. august 2004 av Lungemannen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå