Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Billion ADSL modem & router - erfaringer?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei.

Er det noen som har noen erfaringer / anbefalinger å komme med i forbindelse med et Billion ADSL Modem/Router?

Er det noen ulemper med å ha modem med innebygget router i forhold til å ha modem og router hver for seg?

Og hvordan er det modemet/routeren som jeg viste over? Tenker da på kvalitet, om det er noen feil/mangler osv. jeg bør vite om.

Takker for svar :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har et Billion BIPAC-710 modem/router hjemme som jeg bruker til adsl tilkoblingen min.... Nå er jo sikkert modemet veldig kjekt :) Jeg har hatt masse problemer men tror heller det er levrandøren eller Telenor sin feil akkurat den biten.

Skrevet
Har et Billion BIPAC-710 modem/router hjemme som jeg bruker til adsl tilkoblingen min.... Nå er jo sikkert modemet veldig kjekt :) Jeg har hatt masse problemer men tror heller det er levrandøren eller Telenor sin feil akkurat den biten.

Okey. Takk for svar :)

Så du er sikker på at det ikke var modemet som var problemet?

Det er litt kjedelig å kjøpe nytt modem/router og finne ut at det er masse problemer med det liksom :)

Er det flere som har erfaringer med dette modemet?

Skrevet

Har 2 modem hjemme....testet begge 2 når noe gikk galt....fortsatt var internett nede... Så tror Billion modemet fungerer helt som det skal ja :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...