Justin Skrevet 28. juli 2004 Skrevet 28. juli 2004 Hadde litt problemer med å få pc'n på nett via det trådløse nettverket, så jeg forsøkte å sette modemet i bridge modus (disable router-funksjonen). Det som skjedde var at jeg fikk en feilmelding på siste skjermbilde av prosessen, og nå kan jeg ikke engang nå modemet via IP-adressen..! Hvordan skal jeg da få det fiksa? Har prøvd å dratt ut alle kablene og installert programvaren fra Telenor, men det har vist seg å være heller unødvendig. Hjelp! Sitter her med 56kb http://www.online.no/kundeservice/veiledni...utenrouter.html
runetbj Skrevet 28. juli 2004 Skrevet 28. juli 2004 Her følger et lite utdrag av manualen. Mulig at dette kan hjelpe. 5.2 SpeedTouch™ Default ConfigurationHow to perform a hardware reset to factory defaults Proceed as follows: 1. Make sure the SpeedTouch™ is powered on. 2. Power off the SpeedTouch™ by pressing the power button until all LEDs turn off. 3. Press the power button once again (shortly). 4. As soon as the Power/System LED is flashing green, press the power button once more (shortly). 5. The Power/System LED stops flashing to become solid green. After six seconds, it starts flashing green again. Press the power button once more (shortly). 6. All LEDs flash green once. 7. The SpeedTouch™ reboots and will come online with factory default settings. Resetting the system to its factory defaults also involves deleting the configuration profile settings. You may, therefore, need to reconfigure the system using the Speed- Touch™ Setup wizard or by uploading the relevant configuration file. See “1.3 SpeedTouch™ Configuration Setup” on page 19 for more information.
Justin Skrevet 28. juli 2004 Forfatter Skrevet 28. juli 2004 Har prøvd flere ganger, men det virket ikke.
Justin Skrevet 28. juli 2004 Forfatter Skrevet 28. juli 2004 Feilmeldingen jeg fikk, lød som så: Invalid autopvc type, bad value for parameter 'type'
Vannpistol Skrevet 28. juli 2004 Skrevet 28. juli 2004 høres bare ut som en konfig error av modemet; om du bruker feil vp/vc (pvc/pvp) verier får du ikke nødvendigvis sync og/eller du kommer ikke på nett.. du skal uansett få kontakt med modemet via 10.0.0.138 når du har satt pc'en din opp med statisk ip i 10.0.0.x range. om det ikke fungerer kan du ringe supporten til telenor og lyve, påstå at modemet bare sluttet å fungere
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå