Jonas15 Skrevet 28. juli 2004 Skrevet 28. juli 2004 Jeg bruker wlan på min maskin, å oppdager mange ganger at jeg detter ut av programer som f.eks (mirc,messanger, dc++). det kobler seg av så fort på igjen, hva kan det komme av? men dersom jeg spiller spill online som f.eks Counter Strike, får jeg ikke dette problemet? Hva er galt med wlanet?
stubrud Skrevet 29. juli 2004 Skrevet 29. juli 2004 kjent problemstilling for wlan, wlan kan være litt ustabilt og få sånne små droppout,
RobinHood Skrevet 29. juli 2004 Skrevet 29. juli 2004 stubrud:Vet ikke om jeg er helt enig at dette er symptomatisk for WLAN Mitt er dørge stabilt. Eventuelt sjekk om det finnes en firmware oppgradering til ruter/aksesspunkt Trådløs telefon i nærheten? Mikrobølgeovn Flytte aksesspunkt plassering - ikke nødvendigvis - men ofte nærmere klienten. Messenger bruker port 3389 for p gå på nett om jeg husker rett - kanskje den må åpnes
Jonas15 Skrevet 30. juli 2004 Forfatter Skrevet 30. juli 2004 Robin hood, hva er upnd og hvordan enabler jeg den? er n00b
RobinHood Skrevet 1. august 2004 Skrevet 1. august 2004 (endret) deleted Endret 1. august 2004 av RobinHood
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå