Gå til innhold

Svakere tall enn ventet fra Netcom


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er du klar over hvor mange "bygdetullinger" det er som ikke vet hva en mobil er ?? det er skremmendes mange...

 

(merk: dette var ment som en spøk... men det er en liten sannhet i det) ;)

 

Det er også mange som har flere abo... hadde et par folk inne i butikken her om dagen. skulle selvfølgelig ha t630 med privat pluss til 1kr. jeg hadde jo spurt hva slags abo de hadde osv osv osv. de hadde privat pluss fra før (begge to) og joda.. de hadde binding. "ja ja.." sa han ene "da får vi bare tegne et par nye abo da".....

og det gjorde de.

 

personlig så synes jeg det er sløsing med penger og tegne et "extra" abo. som bare skal ligge å gå ut bindingstiden, men så har du de da som egentlig skal ha telefonen uten abo. de kjøper en mobil med abo og bryter så kontrakten ved å si opp abo. i mange tilfeller så vil dette komme rimeligere ut enn å kjøpe telefonen uten abo...

 

huff.. ble masse babling det her... dere får unnskylde meg :p

 

 

MEN! over til innlegget ditt.... tror ikke det er noen operatører som taper flere kunder enn en annen. det kommer stadig inn flere kunder og kundegrupper... og husk... det er mange snåunger der ute såm bare venter på sin første mobil. og tiden går fort.... åsså var det de bygdetullingene da :D

Lenke til kommentar

Telenor har hatt sterkere kundevekst i antall kunder ser jeg. Men prosentvis vil jeg anta at Netcom har hatt sterekere vekst, siden det kun dreide seg om at Telenor fikk dobbelt så mange kunder. Antar at de har godt over dobbelt så mange kunder fra før av?

 

Uansett vil ikke en markedsandel bli forrykket av at det kommer nye kunder inn i markedet. Hvis alle teleselskapene fikk en prosentvis like stor andel av de nye kundene. Så jeg vil jo anta at noen taper terreng i forhold til andre?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...