Gå til innhold

Beste videokamera til under 4000,- ?


Anbefalte innlegg

Hei.

 

Har nettopp kjøpt oss digitalspeilreflekskamera (Nikon D70), så budsjettet til videkamera er relativt skrøpelig. :roll: Men pga av barnedåp snart i vente, har vi tenkt å kjøpe et billig kamera nå.

 

Så spørsmålet mitt er,- finnes det noe brukbart videokamera til rundt 4000 kroner, eller vil det bare være å kaste bort penger å kjøpe et billig kamera?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

MV700 mangler DV-inn og Analog inn. Du kan med andre ord ikke overføre ting du har redigert på pc'en TILBAKE til kameraet/DV-kasetten. Begge modellene kan selvsagt overføre TIL pc.

 

Har selv MV600i, som jeg er veldig godt fornøyd med. Kameraet ligger godt i hånden og tar gode bilder til prisen. Men i dårlig belysning er ikke kameraet det beste, der tror jeg bl.a. Sony ligger endel foran. Man kan selvsagt aktivere "Low Light" men det syns jeg nesten blir enda verre, da er lukkertiden så treg at bildet henger skikkelig igjen. Så til utendørs fotografering i godt lys er kameret glimrende, men hvis du skal filme mye inne, kanskje i svak belysning, så ville jeg kikket på andre fabrikater før jeg bestemte meg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...