nree Skrevet 25. desember 2004 Skrevet 25. desember 2004 Anbefaler deg heller å gå inn på http://amxmod.net/plugins.php og finne selv. Da slipper du å få noe uønsket, som du absolutt ikke har bruk for.Bare å legge .amx filene i /plugins/ og skrive til "pluginnavn.amx" i plugins.ini Jeg kan vel anbefale noen plugins senere, siden det er jul Hei... har nå fått lagdt inn Metamode og AMX og det funker fett Men jeg har eit problem! Jeg får ikkje opne f.eks amx_teleport når jeg spiller cs... Jeg kjører Meta og AMX på Dedi. Server og spiller på serveren med rcon og 1.6 Men hvordan gjør jeg egentlig dette??? Står noe om user.ini... gidder noen forklare etter punkt og prikke hva jeg skal gjøre? 1. gjør ditt 2. gjør datt osv Det er ein bra ordning Forhånd takk!
Bluebeans Skrevet 25. desember 2004 Skrevet 25. desember 2004 (endret) Hvis jeg har tolket riktig så skal du gjøre dette: 1. Finne steamid-en din. Skriv status i console når du er inne på en server. 2. Åpne "addons/amx/admin.cfg", og legg til amx_admin "Player" "my_password" "abcdefghijklmnopqrstu" "a" Bytt ut "Player" med steamid-en din, og "my_password" med et fint passord. Også går du inn på "Counter strike/cstrike/userconfig.cfg og legger til setinfo _pw passord Er noe sånt Endret 25. desember 2004 av niXon^^
nree Skrevet 25. desember 2004 Skrevet 25. desember 2004 (endret) Hvis jeg har tolket riktig så skal du gjøre dette:1. Finne steamid-en din. Skriv status i console når du er inne på en server. 2. Åpne "addons/amx/admin.cfg", og legg til amx_admin "Player" "my_password" "abcdefghijklmnopqrstu" "a" Bytt ut "Player" med steamid-en din, og "my_password" med et fint passord. Også går du inn på "Counter strike/cstrike/userconfig.cfg og legger til setinfo _pw passord Er noe sånt EDIT1: Hei... jeg har også problemer med autobye! Jeg bruker og trykke b 1 4 og b a når jeg kjøper så nå står det at de er sperret! Hvordan får jeg den opp? Vet du hvordan jeg får det samme oppsettet med penger osv på serveren når den starter opp? ein liten save fil eller noe sånt! Du har vert til stoor hjelp!!! Takker! EDIT2: Jeg har prøvd og legge til de der admin greiene men finner ikkje fila du oppgir... Finner derimot \addons\amx\config\users.ini som det ser ut som du kan legge sånne ting inni i... Men det går ikkje... har prøvd og skrive setinfo _pw i consol på cs og da kommer det' at jeg skal bruke setinfo _pw "passord" "noe tall tror jeg" (uten ") ! Endret 25. desember 2004 av goggen90
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå