komode Skrevet 26. juli 2004 Skrevet 26. juli 2004 vil det komme tester på noen av disse? http://www.apple.com/no/displays/specs.html regner med 20-tommeren er den mest interessante - hvordan er apple i forhold til high end fra NEC og Eizo?.... også er det wide da, kanskje fremtiden det?
Ni kon Skrevet 26. juli 2004 Skrevet 26. juli 2004 ja det kommer test av disse. Skal teste LaCie, Apple, Eizo og NEC i en dyptgårnde storttest til høsten. who's hot, who's not.
komode Skrevet 26. juli 2004 Forfatter Skrevet 26. juli 2004 flotters... venter med å kjøpe skjerm før jeg har lest tester av apples nye... forøvrig fant jeg ingen gode engelskspråklige heller nå..
MCDr Skrevet 6. august 2004 Skrevet 6. august 2004 Jeg fikk en ny Lacie photon20visionII på jobb i dag og satt den opp ved siden av den gamle Apple Cinema 20" skjermen jeg hadde. Må bare få sagt at den gamle Apple skjermen gruser den nye Lacie skjermen så det skriker. Skjermbildet på Appleskjermen er helt matt og perfekt, nesten som å se på et vanlig papir, mens på Lacie skjermen er det glossy og ekkelt. Lacie skjermen blir man sliten av å se på. Jeg blir ganske forundret om ikke den ny Apple skjermen vinner denne testen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå