titus Skrevet 26. juli 2004 Skrevet 26. juli 2004 Finnes det en rimelig trådløs mikrofon? Jeg har trådløse hodetelefoner, og trenger bare en trådløs mikrofon for å bruke telefon over internett på en behagelig måte. Men rimelige trådløse mikrofoner finnes ikke? Som alternativ vurderer jeg blåtann Logitech trådløs handsfree + MX900 blåtann mus med blåtann basestasjon - det kommer på ca kr 1000.- + frakt. - Fordeler: Får en grei trådløs mus på kjøpet, kan synkronisere mobil med PC via blåtann, får en trådløs handsfree til mobilen - Ulempe: Trenger egentlig bare trådløs mikrofon + at jeg gjerne vil ha lyd på begge ørene, det får jeg ikke ved handsfree. Noen som har råd å komme med?
Ghost Of Death Skrevet 26. juli 2004 Skrevet 26. juli 2004 Jeg vet ikke om det finnes noen mikrofoner som er trådløs, men en ting ver jeg: Den trådløse handsfree'n til logitech er helt nydelig, så jeg ville valgt det.
titus Skrevet 26. juli 2004 Forfatter Skrevet 26. juli 2004 Takk for innspill. Blåtann-oppsettet frister litt :-) Søkte på trådløs mikrofon hos Clas Ohlsson - de hadde én - til 2000 kr!
Kuffe Skrevet 27. juli 2004 Skrevet 27. juli 2004 Du finner nok ingen billige trådløse mic'er , hvertfall ikke FM mic'er
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå