Gå til innhold

Viking mod : Rekrutterer "Newsie"

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeps, tar denne på Norsk :D

Vi vil gjerne ha en fyr som tar seg av alt som har med nyheter om modden, spillet vi modder og sånt :D

Han MÅ være seriøs, helst ikke ha så mange admin, moderator og newsie jobber fra før, og han må være endel online.

Det han skal gjøre er å skrive nyheter om 0ad (www.wildfiregames.com/0ad) på mod siden, og seff masse nyheter om modden :D (www.wlclan.net/mod)

Det vi tilbyr er; Bli en del av ett felleskap som prøver å lage en god og stor mod, vi har 14 medlemmer, webside og er godt kjent blant 0ad tilhengere. Du vil få egen wlclan.net mail, seff navn i credits og følelsen av å være en del av oss.

Du vil også få muligheten til å bli en del av det tette samarbeidet vi har med 0ad utviklerne :D

-ZZ :)

ja hehehe, om du er intrissert, send enten en PM her, e post eller add MSN

epost; [email protected]

msn; [email protected]

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hmm..etter å sett kort og godt på det..må jeg si jeg kan melde meg interessert.

Er ikke helt sikker, men det får vi komme tilbake til etterhvert....

om meg?

Min forrige webside hadde gleden av å bli oppdatert opptil hver dag hvis jeg kunne skrive noe nytt der...

Skal undersøke spillet mer, og komme tilbake senere...

Skrevet

Hei.

Hmmm....vel...vet ikke hvor mye kunnskap jeg må ha, men jeg kan si at det ser langvarig ut, det dere driver med. ATM skal ikke spillet gis ut før 2005/06 en gang..noe som er lenge til, og jeg har studier å tenker på fremover, så vet ikke hvor mye tid jeg kan ofre..kommer ann på hvor ofte jeg må oppdatere, og hvor enkelt det er å oppdatere siden.

Er fan av RTS, så det ser bra ut, og er fan av ideologien om et gratis spill over nett. Veldig langsiktig prosjekt er det spillet, så dere har god tid til å lage MODen. Vi får se hva vi blir enige om.

• 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...