Gå til innhold

Egne hodetelefoner til sx1


Anbefalte innlegg

Hei.

Dette er min første post på amobil.

Har nettop kjøpt meg en siemens sx1. Er veldig fornøyd med den så langt men men savner en "adapter" e.l. som gir deg muligheter til å bruke vanlige hodetelefoner. Hadde en slik på min n-gage å d fungerte utrulig bra med mine sennheiser px100. Hadde satt pris på om noen visste noe om dette.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Halla. Bra kjøp. Kjører selv SX1 med Sennheiser hodetelefoner. Jeg kjøpte mitt adapter via nettet. Råder deg til å gjøre det samme. Det ble faktisk billigere enn det de hadde i den lokale mobil butikken.

 

Denne kjøpte jeg: pc-mobile.net

 

Porto kommer i tillegg med 5 dollar. Så ta den til 12.50$, for da kommer den innenfor skattegrensene.

Endret av Victorious
Lenke til kommentar
Halla. Bra kjøp. Kjører selv SX1 med Sennheiser hodetelefoner. Jeg kjøpte mitt adapter via nettet. Råder deg til å gjøre det samme. Det ble faktisk billigere enn det de hadde i den lokale mobil butikken.

 

Denne kjøpte jeg: pc-mobile.net

 

Porto kommer i tillegg med 5 dollar. Så ta den til 12.50$, for da kommer den innenfor skattegrensene.

Hei! takk for svar, så akkurat at det allerede fantes en thread med dette emnet. De ga samme råd som deg så tenker jeg kjøper derfra. Gleder meg til jeg har pluggen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...