Gå til innhold

City Of Heroes?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er dette spillet noe bra, har sett mange videoer av det, og det ser ganske artig ut. Har lest anmeldelser og det har fått bra kritikk. Men siden det er så dyrt, vil jeg vite om det er verdt å bruke penger på dette online spillet? Jeg vil svar fra alle som liker det og ikke liker det. :p

Takk!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Spillte det i noen dager, syntes det var ganske bra :yes: , men ble fort lei av det på grunn av at jeg har spillt Anarchy Online veldig mye, og kan likne på visse områder syntes jeg...

Uansett; Det er et spill jeg vil anbefale :D

Skrevet

Er Anarchy Online et spill som jeg mer burde satse på. Jeg vet ikke helt hva det går ut på, så det hadde vert fint om noen ville fortelle litt om opplevelsene deres med Anarchy. Er det et bedre valg enn City Of Heroes? :hmm:

Skrevet

Jeg spilte AO i 1 1/2 år fra starten til Shadowlands kom... synes det ble noe for inviklet og lattelig når de nye tingene kom... men et morro spill var det :) er å anbefale :p

Skrevet

Vel, du har valget mellom et spill som nettopp er lansert med basic innhold.

Eller du kan spille et spill som har vært i bruke 2 - 3 år og har allerede utgitt flere utvidelser og har et MYE rikere innhold.

Jeg har ikke selv spilt City of heroes, men jeg har sett på en kammerat beta teste det helt opp til lansering. Det som slo meg var at spillet ikke hadde innhold. Man løp bare rundt og sloss og ble større og sterkere. Hva er målet..hva er meningen...hva skal man oppnå?

AO derimot har tre klart definerte grupper som er i opposisjon. Det er politikk som foregår, og det er et mål med spillet. Man kan kapre landområder og flytte på maktballanser..osv.

Du får laste ned gratis trial versjoner og se hva du synes.

AKIRA

Skrevet (endret)

Tusen takk skal sjekke ta en kikk på trial- versonene. Jeg er helt ny innen online gaming, så jeg tenkte på et underholdende spill. Jeg har store problemer med å veldge, jeg vil ikke ta et galt valg første gangen. Men jeg skal nok finne ut av det.

Er det flere som har tips om gode online spill, eller som vil legge til noe angående de to spilla som har blitt nevnt her, så gjør det. Jeg tar imot alle forslag med et smil :D

Endret av The_dark_lord
Skrevet
Tusen takk skal sjekke ta en kikk på trial- versonene. Jeg er helt ny innen online gaming, så jeg tenkte på et underholdende spill. Jeg har store problemer med å veldge, jeg vil ikke ta et galt valg første gangen. Men jeg skal nok finne ut av det.

Er det flere som har tips om gode online spill, eller som vil legge til noe angående de to spilla som har blitt nevnt her, så gjør det. Jeg tar imot alle forslag med et smil :D

Om du er "ny" innenfor MMORPG så lønner det seg å teste ALT. Meld deg opp i betaer og slike ting, etterhvert vil du da ha spilt en del spill som gir deg et bedre bilde på hva du vil ha i et spill. Jeg tør påstå at de aller fleste som spiller MMORPG melder seg opp i alt av betaer, mange gjør det for å kunne spille gratis i en viss periode for så å slutte med spillet, mens andre fortsetter med det spillet. Jo flere spill man spiller, jo mer erfaring får man og ser fort hvilke spill som blir bra, hvem som kan bli bra og hvem som ikke vil bli bra.

www.darkfallonline.com er et norskprodusert MMORPG som har en helt utrolig frihet og "free PVP". Dette spillet vil bli STORT og det anbefales på det sterkeste at du følger med på det i tiden fremover.

Skrevet

I tilleg til expansionene til Anarchy Online Notum Wars og Shadowlands kommer jo Alien Invation også snart, så jeg syntes at Anarchy Online er et mye mer innholdsrikt spill enn City of Heroes. :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...