Xander^ Skrevet 23. juli 2004 Skrevet 23. juli 2004 som topic sier.. Holder på å mekke en gammel pc, men så merket jeg at PSU`n ikke har av og på knapp..(?) Etter min erfaring har PSU`r jeg har hadd i mine hender hadd av og på knapp. Problemet er at jeg ikke får startet hovedkortet..prøvde med min private (med av og på knapp) psu, å d funket.. I det jeg plugger i strømmen på psu ser jeg vifta på cpu får ett lite rykk..men ikke mer.. Anyone
Xander^ Skrevet 31. juli 2004 Forfatter Skrevet 31. juli 2004 Er det virkelig ingen som kan hjelpe meg? Er det at hovedkortet ikke "støtter" psu uten av/på knapp?
Porky Skrevet 31. juli 2004 Skrevet 31. juli 2004 Så vidt jeg vet finnes det ikke noen hovedkort som ikke støtter av/på knapp... Sikker det er nok kraft i den PSU'en du har?
the dark one Skrevet 31. juli 2004 Skrevet 31. juli 2004 her har du en guide på overklokking.no fant den ved et raskt søk i forumet
Xander^ Skrevet 31. juli 2004 Forfatter Skrevet 31. juli 2004 Tror nok strømforsyningen er stor nok..300W på 450 Mhz, 128 minne, onboard vga og en bitteliten disk.. Btw: tnx for linekn til overklokking.no
Xander^ Skrevet 31. juli 2004 Forfatter Skrevet 31. juli 2004 (endret) Hmm..har lest igjennom dette nå, men det er vel bare for å teste om strømforsyningen starter i det hele tatt, er det ikke? Jeg kan jo ikke plugge kontakten i hovedkortet med en binders i? jj..jeg skal sjekke om den virker i det hele tatt.. Edit: ok, den vil ikke starte..men det er rart at selve cpu vifta får seg en rykk når jeg plugger i kontakten..da må det jo være spenning der.. Endret 31. juli 2004 av Xander^
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå