Gå til innhold

Hva følger med i de ulike xbox pakkene?


Anbefalte innlegg

Som topic sier så er jeg litt usikker på hva som følger med i de ulike xbox pakkene.

 

Jeg skal først og fremst bruke min xbox som mediespiller så spillene som følger med er mindreviktig.

 

Derfor.

Den vanlige pakka hos elkjøp og siba med xbox og to spill. Følger det kun med en kontroller der? Disse koster ca 1600,-

 

Spaceworld selger "chrystal" xbox med to kontrollere til ca 1900,- Er det noen som vet hva slags kontrollere dette er? Dvs er det Controller S eller "vanlig" type?

 

Jeg trenger uansett 2 kontrollere og siden de koster mellom 250-350 kan jeg kanskje like gjerne kjøpe Spaceworld sin om den har to gode kontroller. Noen som evnt vet om andre steder de selger Pakker med 2 kontroller i billigere?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Endte opp med Crystal Edition gitt :yes:

 

Ikke bare ser den ganske ok ut, det følger med 2 håndkontroller også (av type Controller S) som også er "Crystal". Dermed blir prisen på rett under 2k ganske ok siden standard pakken koster ca 1.6-1,7k og prisen for en kontroller ekstra er minst 300,-

 

Kan også opplyse om at min box enten er revision 1.4 eller 1.5 (trolig 1.4) og dermed slipper man for mye pes om man ønsker å chippe den. (v 1.6 krever litt nye prosedyrer)

 

Alt i alt et godt kjøp :w00t:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...