pergunnar Skrevet 17. juli 2004 Skrevet 17. juli 2004 Eg har då ein amd64 @3200mhz med 1gb ram og hercules 9700 128mb 3d ram.. Chieftech strømforsyning, 40gb harddisk nr2 fungera ikkje takk til I/O feil Saken er det at når eg Booter opp pc'en min då går det som det pleie heilt til xp bootscreen'en vises.. Etter det blir det svart i eit par minuttar.. Og so kjem eg til den blå pålogging screenen.. Fra der tar det 3 min til at eg kan klikke på bildet mitt og so logge på... Når eg endeleg er i Windows går mange ting treigt. Sånne bobler nede i høgre hjørnet kommer opp halv skrevne.. eit minutt eller so så er det ok.. Starter eg spill så går det nydeleg fint.. Ikkje noko å klage på.. Berre windows som jobba utruleg sent.. Men men.. Somme ganger når eg skal fikse bios klokka eller noko sånt so vil da systemet kresje.. Berre beeping i starten og eg kjem ingen vei utan å ta batteri og straumen ut av, og so putte den innat. Ingen ting kan gjerast. Huff
Full Metal Jacket Skrevet 29. juli 2004 Skrevet 29. juli 2004 (endret) Eg har då ein amd64 @3200mhz med 1gb ram og hercules 9700 128mb 3d ram.. Chieftech strømforsyning, 40gb harddisk nr2 fungera ikkje takk til I/O feil Saken er det at når eg Booter opp pc'en min då går det som det pleie heilt til xp bootscreen'en vises.. Etter det blir det svart i eit par minuttar.. Og so kjem eg til den blå pålogging screenen.. Fra der tar det 3 min til at eg kan klikke på bildet mitt og so logge på... Når eg endeleg er i Windows går mange ting treigt. Sånne bobler nede i høgre hjørnet kommer opp halv skrevne.. eit minutt eller so så er det ok.. Starter eg spill så går det nydeleg fint.. Ikkje noko å klage på.. Berre windows som jobba utruleg sent.. Huff lenge sida du re installa windows ? Endret 29. juli 2004 av F-14
Erik J. Nilsen Skrevet 29. juli 2004 Skrevet 29. juli 2004 (endret) Høres virkelig ut som en gammel installasjon av Windows ja, vil anbefale å reinstallere alt om du ikke har gjort det, samt laste ned alt av nye drivere. Edit: Husk VIA "hyperion" 4in1 driverene til hovedkortet om det er VIA chipset Endret 29. juli 2004 av Pritorian
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå