Nickname Skrevet 4. november 2001 Skrevet 4. november 2001 Heisann Jeg har et Aopen HQ08 stående i rommet mitt. Syntes vifta på den bråker litt mye.. Hvis jeg skulle kjøpe en ny strømforsyning, hvilken er den mest stillegående da? Og er det veldig vanskelig å bytte den?
sof Skrevet 5. november 2001 Skrevet 5. november 2001 flere med HQ08 her... hvilken vifte kjøper man og hvor får man tak i den?? sof
M4cr0s Skrevet 5. november 2001 Skrevet 5. november 2001 Nesten hvilken som helst vanlig 8 cm vifte kan brukes. Slike vifter finner du bla. på 3dfxcool.no, Microplex.no osv. Velg en hastighet/støynivå som er stille nok for deg. (typisk 1500-2000 RPM og max 20-25 db kan jeg tenke meg)
sof Skrevet 5. november 2001 Skrevet 5. november 2001 takk for svar. Er det vanskelig å bytte den? Må man lodde e.l. eller er det kontakter inni PSu'et? sof
sirius Skrevet 5. november 2001 Skrevet 5. november 2001 Nei det er ikke vanskelig. Det pleier å være en kontakt på vifteledningen som passer der den gamle satt. Hvis ikke bruker du en sokkerbit og skjøter. Husk å sette vifta riktige veien. Vifta skal blåse ut.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå