Gå til innhold

Hvor finner jeg DSS-25 i Norge?


Anbefalte innlegg

Topic'en sier det meste. Hvor får jeg kjøpt Sony Ericssons synkroniseringsstasjon DSS-25 i Norge? Jeg har funnet den for £12 i England, men da kostet frakten alene £7. Hadde jo håpet på at en norsk (nett)butikk hadde dette i sortimentet. :hmm:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Topic'en sier det meste. Hvor får jeg kjøpt Sony Ericssons synkroniseringsstasjon DSS-25 i Norge? Jeg har funnet den for £12 i England, men da kostet frakten alene £7. Hadde jo håpet på at en norsk (nett)butikk hadde dette i sortimentet. :hmm:

Jeg har bestillt den til 10.99 + £7.00 p+p på Ebay. De merker den som "gift" slik at den kommer tollfritt. Jeg tror faktisk at dette er mye billigere enn du kan få den for hos en forhandler i Norge, fordi prisen på en netthandel i Tyskland for den var 40 Euro uten frakt. Den kostet også over 50 dollar ved bestilling fra USA.

Lenke til kommentar
Her er den på en dansk side.

 

Virket jo ikke så veldig dyrt. :hmm:

 

Edit: Får vel toll på den, så blir jo litt dyrere.

Jeg tror det variere veldig......hørte om en svenske idag som måtte ut med 799,-SEK for den. Det høres jo nesten sykt ut. Har ennå ikke greid å finne ut om noen selger den i Norge!

Lenke til kommentar

Tatt fra toll.no

"Fra 2.januar 2003 kan du som privatperson fortolle varer via Internett. Du kan fortolle de fleste varer med verdi fra kr 200,- og til kr 1000,-. Varer med særlige restriksjoner er unntatt. Varer under kr 200,- kan importeres fritt, med unntak av tobakk og alkoholholdige drikkevarer"

 

Bestilte DSS-25 fra den danske nettsiden som var linket tidligere i tråden,

det totale beløpet for greiene kom på 179dkk inkl.frakt.

Derfor slipper man toll på greiene, betalte med visa, så får den rett hjem.

 

Jeg eier en K700i, derfor meget intressert i DSS-25, siden man kan

oppgradere firmware selv hvis du har en slik!

Lenke til kommentar

Husk at den danske siden dere linket til har sommerferie og ikke er tilbake før 26/07-2004. Jeg bestilte til slutt fra England (samme som tommo21). Hehe. Rart at man alle havner på samme sidene når man søker på google.

 

For dere som ikke har kjøpt, så finner dere DSS-25 fra England for £17.99 + engelsk moms, inkludert frakt _her_

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...