OscarWoHA Skrevet 14. juli 2004 Skrevet 14. juli 2004 Prøvde netopp firefox 0.9 - HW siden ble bare krøll!!!! Prøvde å åpne komplett reklamen eget vindu... masse reklamer blinket intenst i et par sek. Skjedde med meg og da jeg la inn FF for å se hvordan det er. Det jeg likte best med Firefox var at det startet på et blunk, i motsetning til IE og Opera. Det var vel det mest positive jeg fant, så nå er det tilbake til Opera.
oblivian Skrevet 15. juli 2004 Skrevet 15. juli 2004 Hvem andre sliter med at det blinker så bare f---n oppe i venstre hjørnet ved lasting av hw.no (mpx reklamen over listen av nye forum innlegg).... Hmm, når du nevner det så har faktisk jeg også det problemet. Det blinker i et halvt sek øverst i venstre hjørnet, så blir det borte. MPX-reklamen. Tja... grei pris for å slippe IE, og ikke i nærheten av så mye CSS-probs som i Opera. Jeg gir nok Firefox sjansen videre. Men skulle gjerne fått den til å fungere med Skandiabanken.
Spragleknas Skrevet 16. juli 2004 Forfatter Skrevet 16. juli 2004 Som nevnt av oblivian, samt at "linjeoppsettet" ofte er feil (heading midt i teksten... vanskelig å forklare)
Neophus Skrevet 16. juli 2004 Skrevet 16. juli 2004 Som nevnt av oblivian, samt at "linjeoppsettet" ofte er feil (heading midt i teksten... vanskelig å forklare) feil på visning av side er da som oftest grunnet av at pengegriske konsern/firmaer/newbs velger at ting skal vises perfekt i IE, istedenfor perfekt i alle andre nettlesere, som følger den åpne standarden. :-)
oblivian Skrevet 16. juli 2004 Skrevet 16. juli 2004 feil på visning av side er da som oftest grunnet av at pengegriske konsern/firmaer/newbs velger at ting skal vises perfekt i IE, istedenfor perfekt i alle andre nettlesere, som følger den åpne standarden. :-) Huh? Hardware.no?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå