Gå til innhold

Mozilla eller Mozilla Firefox?

Anbefalte innlegg

Skrevet
Prøvde netopp firefox 0.9 - HW siden ble bare krøll!!!!

Prøvde å åpne komplett reklamen eget vindu... masse reklamer blinket intenst i et par sek.

Skjedde med meg og da jeg la inn FF for å se hvordan det er. Det jeg likte best med Firefox var at det startet på et blunk, i motsetning til IE og Opera. Det var vel det mest positive jeg fant, så nå er det tilbake til Opera. :love:

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Hvem andre sliter med at det blinker så bare f---n oppe i venstre hjørnet ved lasting av hw.no (mpx reklamen over listen av nye forum innlegg)....

Hmm, når du nevner det så har faktisk jeg også det problemet. Det blinker i et halvt sek øverst i venstre hjørnet, så blir det borte. MPX-reklamen. Tja... grei pris for å slippe IE, og ikke i nærheten av så mye CSS-probs som i Opera. Jeg gir nok Firefox sjansen videre. Men skulle gjerne fått den til å fungere med Skandiabanken.

Skrevet
Som nevnt av oblivian, samt at "linjeoppsettet" ofte er feil (heading midt i teksten... vanskelig å forklare)

feil på visning av side er da som oftest grunnet av at pengegriske konsern/firmaer/newbs velger at ting skal vises perfekt i IE, istedenfor perfekt i alle andre nettlesere, som følger den åpne standarden. :-)

Skrevet
feil på visning av side er da som oftest grunnet av at pengegriske konsern/firmaer/newbs velger at ting skal vises perfekt i IE, istedenfor perfekt i alle andre nettlesere, som følger den åpne standarden. :-)

Huh? Hardware.no? :whistle:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...