Gå til innhold

Fått invitasjon til å signe up for WOW beta

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det andre som har fått invitasjon for å prøve ut WOW beta.Å i tilfelle er du blitt

en av de heldige som får utforske den?

Lurer på hvor lang tid dem bruker på å bestemme seg for om dem vil bruke meg eller ikke :hmm:

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Er det andre som har fått invitasjon for å prøve ut WOW beta.Å i tilfelle er du blitt

Lurer på hvor lang tid dem bruker på å bestemme seg for om dem vil bruke meg eller ikke :hmm:

jeg skjønner ikke at det kan stemme det du sier...

Det stod at de vil annonsere hvem som får være med 3 uker etter første signup dag (5juli)

det har IKKe gått 3 uker enda, så det er som sagt ikke bestemt hvem som får være med eller ikke enda.

Skrevet

Må si meg enig med BoRsE der. Leste oxo et sted at man ikke fikk vite noe om hvem som fikk være med før 3 uker etter første sign-up dag.

Men, på en annen siden så kan det jo hende at han bare var heldig? :hmm:

Skrevet

jeg skjønner ikke at det kan stemme det du sier...

Det stod at de vil annonsere hvem som får være med 3 uker etter første signup dag (5juli)

det har IKKe gått 3 uker enda, så det er som sagt ikke bestemt hvem som får være med eller ikke enda.

I tilfelle du misfostod så fikk jeg invitasjon til å signe up.Jeg er ikke tilldelt noen beta enda :roll:

Skrevet

Vims, det at du har fått en "invitasjon til å medle deg på" er ikke noe spesielt. Alle som går til www.blizzard.co.uk får denne invitasjonen ;)

Og som sagt, det er enda et par uker før de i det hele tatt begynner å annonsere hvem som har blitt valgt ut til første fase :)

Skrevet
Vims, det at du har fått en "invitasjon til å medle deg på" er ikke noe spesielt. Alle som går til www.blizzard.co.uk får denne invitasjonen ;)

Og som sagt, det er enda et par uker før de i det hele tatt begynner å annonsere hvem som har blitt valgt ut til første fase :)

Trodde et øyeblikk at jeg kanskje var"den utvalgte" :!:

Skrevet

du var nok ikke det, så du får smøre deg med tålmodighet, som oss alle andre, og vente på den skumle, og litt glade/rare, dagen hvor vi får vite hvem som får bli med!

(håper på meg, håper på meg, håper på meg, håper på meg, håper på meg)

Skrevet

heh invitasjon til sigup nå har jeg hørt det og

det er da bare å gå til blizzard sin side å signe opp noe 90% av fleste gamere over hele verden som spiller sånne spill har gjort

btw jeg fikk 3 mailer om beta sigup til wow 2 fra blizzard 1 for usa betan og 1 fra europa betan (måtte skryte litt jeg og) =)

Skrevet (endret)
Øhh.. hva f*** er WoW?  :blush:

Wow= world of warcraft som er et multiplayer rpg spill.

Dessuten er dette topicet feilpostet. Det skal egentlig være i Poulære Spill - Warcraft og World of Warcraft stedet.

Rart at ikke Moderator har flyttet posten. men hva vet vel jeg? :hmm:

Endret av Orresnei
Skrevet
Øhh.. hva f*** er WoW?  :blush:

Wow= world of warcraft som er et multiplayer rpg spill.

Dessuten er dette topicet feilpostet. Det skal egentlig være i Poulære Spill - Warcraft og World of Warcraft stedet.

Rart at ikke Moderator har flyttet posten. men hva vet vel jeg? :hmm:

For å pirke: MMORPG. Det skal være ganske nybegynner-vennlig, har jeg hørt.

Skrevet

Er ikke noe galt med et nybegynnervenlig spill, så lenge det er utfordrende etterhvert,morsomt og fengende. Og det har jeg hørt at det skal være :)

Håper jeg blir trukket, dette er seriøst nice shit! :)

Har desutten spilt en god del emulert beta, selv om det suxxer så var det bedre enn ingenting ;)

Skrevet

Må man få innvitasjon for å signe up til beta testingen av WOW??

Sist jeg var inne på sidene til blizzard så var det fritt frem for hvem som helst å signe up.....

Skrevet
Er ikke noe galt med et nybegynnervenlig spill, så lenge det er utfordrende etterhvert,morsomt og fengende. Og det har jeg hørt at det skal være :)

Håper jeg blir trukket, dette er seriøst nice shit! :)

Har desutten spilt en god del emulert beta, selv om det suxxer så var det bedre enn ingenting ;)

Sa jeg at det var negativt at det er nybegynner-vennlig? Jeg har selv alldrig rørt et MMORPG, så jeg har ikke noe imot det

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...