DeRn Skrevet 12. juli 2004 Skrevet 12. juli 2004 Når jeg går inn på BIOS og vil skifte timings, blir de tilbakestilt etter jeg har satt dem. Jeg har Asus A7N8X-E Deluxe, og jeg skifter til "User Defined", jeg definerer Cas, Tras og resten, men når jeg går bort så stiller den seg tilbake til "Optimal" Hva må gjøres her? Jeg har Corsair CMX512-3200C2 og en TwinMos 512 DDR brikke (Pc3200) som heter: M2G9JAJATT9F081AAD (I AIDA og Everest) Hvilke timings bør jeg sette? Jeg tenkte på 2-3-3-6 siden jeg har to forskjellige merker, men jeg er usikker.. Og til sist, hva er forskjellen mellom Buffered og Unbuffered? Ja og en ting til, jeg har en gammel TwinMOS PC2100 512 DDR brikke, bør jeg bruke den i tillegg, eller vil nye timings ikke fungere på den brikken?
DeRn Skrevet 13. juli 2004 Forfatter Skrevet 13. juli 2004 Når jeg går inn på BIOS og vil skifte timings, blir de tilbakestilt etter jeg har satt dem. Jeg har Asus A7N8X-E Deluxe, og jeg skifter til "User Defined", jeg definerer Cas, Tras og resten, men når jeg går bort så stiller den seg tilbake til "Optimal" Hva må gjøres her? Tralala, noen som vet noe?
Stoneheart Skrevet 22. juli 2004 Skrevet 22. juli 2004 Tja.... trykk på F10. Save and exit= Y Det skulle holde det Mvh Stoneheart
DeRn Skrevet 26. juli 2004 Forfatter Skrevet 26. juli 2004 Det har jeg prøvd, når jeg går inn i bios igjen er de tilbakestilt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå