intel_guru Skrevet 4. november 2001 Skrevet 4. november 2001 Har netto kjøpt meg en ny PC. XP 1600+ m/taisol 760 8KHA+ 256MB cas2 DDR 40GB WD ChiefTech fulltower m/300w Silent Systems PSU ATi Radeon LE RealTech 10mb NIC Det var vel alt. Skjer hadde jeg fra før. Problemet mitt er at når jeg lar musa være idle i 10-15 sekunder, så henger den igjen 1-2 sek når jeg begynner å røre på den igjen. Noen som vet hva det kommer av, evt har samme problemos? Har instalert win2k m/SP2, VIA 4.35, ATi ref. drivere fra mars en eller annen gang (nyeste til win2k), DX8a, VIA driver til AC97 lyd. (Dette var i kronologisk rekkefølge, altså sånn jeg instalerte det!) Svar motaes med takk :smile: :smile: :smile: ahh... der hang den seg opp igjen... forbanna irriterende.......
Milla Skrevet 4. november 2001 Skrevet 4. november 2001 Tja, det var jo interresant å se hvilke komponenter PC'n din består av, men hvilken mus har du og har du lagt inn noen drivere til den?
delete_this_account Skrevet 9. desember 2001 Skrevet 9. desember 2001 Gå inn i device manager og sjekk om strømbesparelse for usb står på. Den skal stå av. Dette fiksa problemet for meg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå