Gå til innhold

Cs lagger igjen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Legg opp CS med den utdaterte maskina der da. "minstekravet" for 1.6 er jo noe slikt som 1,4GHz og GeForce2 Pro // GeForce4XM 460

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Pinnella:

Rart en uklokka 800 klarer å spillle Cs 1.6 + Condition Zero
er på stream :yes:

Kan det stå feil om minstekrave til Cs?? men jeg veit ikke så mye om cs
vet bare at det virker :D
Skrevet

du må tilføye -console- bak det som allerede står i targetboksen, vertical sync finnes under open-gl settings på skjermkortet, let deg fram.

Skriv gjerne developer 999 i 1.6 for å presse fps, det viser seg at fps ikke er den samme uansett hvilken net_graph (1.6) du bruker. nr 3 er mest gunstig... :yes:

Skrevet

Det går ikke og skrive det der -console- greiene det fungerer ikke. For en feilmeld opp da at det ikke går eller noe sånt! ? Hva skjer da?

Skrevet (endret)

joda, spilte cs med min 450 mhz ibm med et gf2 mx, 99 fps no problem :p må bare ha rett innstillinger ;)

btw det skal vere -console, ikkje -console-

Endret av [Shinobi]
Skrevet

skriv dette i console, siden du ikke akkurat har så veldig ny pc så skriv dett i console:

cl_updaterate 50

cl_cmdrate 50

rate 25000

skulle fikse problemet

Skrevet

heh... fikk lav fps (mellom 60-100 og noen ganger nede i 40) med min før jeg bytta cpu

p4 1.8ghz

768 ddr

gf 4 ti4400

nyeste drivere osv osv

etter jeg bytta cpu til p4 2,533 så gikk alt MYYYYYE bedre! :D (som forventa)

Skrevet

ikke rate, det har med internett hastigheten din og hvor masse den skal sende om gangen, med mindre han har en 133 mhz kalkulator han prøver å spille på så skal rate vere max når du har over 1mbit

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...