Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

har jo seffningen ikke på fult da...

er du gal... jeg bruker sånn opplegg som fulgte med hovedkortet, core center heter det... men det bråker fortsatt ganske godt da...

Endret av alexern
Skrevet

tenker jeg skal blåse litt liv i prosjektet igjen denna uka her...

tirsdag eller onsdag så skal jeg ut å kjøpe litt mere av den glassfiberduken også skal jeg få ferdig toppen. (prøve i det minste)

etter det er vel det eneste jeg mangler:

- å lage tank.

- bestillga fra microplex.

- å fikse I/O panel bak.

stay tuned for more :cool:

Skrevet (endret)

okå liten update

jeg har mekka alt sammen inn i den nye kassa nå, og det meste står montert sånn det skal være... utenom vannkjøling... :( men det kommer ;)

I dag har jeg vært å kjøpt mere glassfiberduk og den malinga som jeg skal bruke.

men før jeg får mekka det så må jeg få tak i epoxy... tenkte at jeg skulle stikke å fikse det på mandag...

og i går så fikk jeg mekka meg I/O panel fra det gamle kabinettet så det er ikke så langt ifra ferdig.

jeg har ikke hatt batteri til kameraet før i dag, så jeg legger ut noen bilder seinere i kveld når jeg har fått tatt dem og lagt dem inn på pc ;)

snakkes folkens ;)

Endret av alexern
Skrevet

okey, time for the bilder... :p

foreløpig kan dere se at jeg bare har brukt maskerings tape til å feste diverse med og det har blitt en heftig runde med stripsing rundt om kring...

059.jpg

060.jpg

061.jpg

062.jpg

063.jpg

064.jpg

Skrevet

hehe, nai ikke helt løst... de er stripsa fast...

litt midlertidig løsning til jeg får inn feste ramma til viftene...

detta er bare en midlertidig testing... jeg må jo ha det ut når jeg skal gjøre meg ferdig med litt ting og tang...

Skrevet

veit... :p ei jente i klassen tegna den... hu mente at jeg måtte henge den opp slik at alle kan se den...

nå ligger den jo til og med på nettet... :p

Skrevet

har de siste dagene små sysla litt med noen små detaljer.

jeg har mekka ledsa og av/på bryter i frontpanelet, er litt usikker på om jeg vil ha en restart knapp der :hmm:

065.jpg

også har jeg fått fiksa ferdig det I/O panelet bak eller hva enn det heter :ermm:

jeg vurderer om jeg skal bruke de samme sølvplatene rundt I/O panelet eller om jeg kanskje skulle hatt plexi eller alu. til og med?? :p

066.jpg

også over cd/dvd i front har jeg lagt en stort stykke av sølvplatene for å dekke det medste av kabelrotet( er faktisk ikke så voldsomt mye av det nå :) )

067.jpg

• 2 uker senere...
Skrevet

jeg hadde egentlig planer om å begynne på tanken i dag men så fant jeg ut at jeg må jo ha pumpa først for å få de vitale målene... så det blir nok ikke no tank før etter jul :( dessverre...

Vågebu Skrevet 27/11/2004 : 20:25

Så bra ut det.  Har du lagd et "rom" av plexi rundt ramen? 

hva mener du? det er et vindu der, men rammen er lagd av alu? ...

illvit Skrevet 28/11/2004 : 12:58

woow var ble stor 

hehe, veit! den blei litt i største laget... i bredden kunne ikke ha gjort så mye men jeg kunna ha kutta mye i lengden, men jeg vil ha litt stor plass, sånn til vannkjøling og slikt no ;) nå har jo oddarne84 stappa alt det jeg har og litt til inn i shuttle... men det er jo klaringene på mm'ern og det vil ikke/orker ikke jeg å drive med :p

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...