Gå til innhold

Mektig lei bråket på min bærbar...


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Sett etter BIOS oppdateringer?

 

Hvis ikke så _kan_ du jo modde viften slik at du selv justerer farten på den, men det vil jeg ikke anbefale da bærbare maskiner veldig fort overopphetes ved utilstrekkelig kjøling.

 

Riktig løsning er dessverre å selge maskinen og kjøpe en maskin med strømgjerrig CPU, for tiden en Intel P-M.

Lenke til kommentar

Dette er kanskje litt skadefro, men skitt, la gå:

 

 

Gjenta etter meg:

 

"Jeg skal aldri igjen kjøpe bærbar uten å ha testet den i minimum en time i butikken igjen"

"Jeg skal aldri igjen kjøpe bærbar uten å ha testet den i minimum en time i butikken igjen"

...

 

Da finner du ut slike ting _FØR_ du bruker penger på maskina.

 

Dersom vifta ikke bråkte så mye da den var ny, bør du UANSETT ta med deg maskina tilbake der du kjøpte den, siden dette ofte er første advarsel om at vifta er iferd med å ryke, hvilket kan føre til overoppheting -> innkjøp av ny laptop.

 

//Svein

Lenke til kommentar

Tror nok heller dette er et tilfelle av "Den fungerte fint i butikken, men når jeg kom hjem med den så reformaterte jeg og la inn egen windows /linux og nå går viften hele tiden fordi strømstyringen ikke fungerer som den skal"

 

Dessuten, det å teste støy i butikk er vel en heller dårlig ting å gjøre da det er alt for mye bakgrunnsstøy i en butikk til å bedømme noe som helst.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...