Gå til innhold

FM transmitter (iTrip osv)

Anbefalte innlegg

Skrevet

noen som vet hvilke nettbutikker som selger bærbare FM transmittere (som iTrip til iPod) men som ikke kun er forbeholt iPod?

Ser det er en kar som selger slike på finn.no, men en får det vel sikkert rimeligere fra utlandet, iom det snart blir ulovlig å selge i norge.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

prøv ebay.com eller ebay.co.uk

Et typisk "ebay-produkt".

Søk f.eks. på "FM Transmitter" og leit litt rundt...

Skrevet

Kjøpte nettopp en fra ebay.de - er endel av de der til en billig penge. Men ikke lek deg for mye med frekvenser på bussen. Bussjåførene blir så sinna når de ikke får hørt nyhetene :)

Skrevet

det blir ikke ulovlig å selge, det er ulovlig å selge nå. var innom en forhandler som hadde itrip forleden, og de hadde fått beskjed fra post- og teletilsynet om å trekke tilbake produktet.

Skrevet

Eg fekk ein bekjent som skulle til USA til å kjøpe ein for meg. HAn stakk innom bestby og kjøpte ein Belkin FM sendar for 200 NOK.

Den funkar ganske bra. Rekkevidden er ikkje så lang, så den forstyrrar ikkje folk utanfor huset ;)

Genialt til bil :D

Skrevet

takker.. men jeg tenker på billige nettbutikker, helst europeiske og med fri frakt (som play.com osv)

noen som har peil?

p.s.: ikke gidd å svar hvis du ikke vet

Skrevet

batteriet varer i 8 timer tror jeg. Ikke så veldig mye, men det er ikke veldig vanskelig å skifte batterier da.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...