sjøgren Skrevet 3. juli 2004 Skrevet 3. juli 2004 skal snart kjøpe et AMD 64 system nå. men jeg er ikke helt sikker på hva slags ram jeg skal ha.. skal kjøpe dette hk'et og denne cpu'en.. står mellom disse 2 ram brikkene: Corsair XMS3200XL DDR-DIMM 512MB PC3200 32Meg x 8, CAS 2-2-2-5, 400MHz OCZ 1024MB Premier Dual Channel hva burde jeg kjøpe?
Gjest Slettet+9018234 Skrevet 3. juli 2004 Skrevet 3. juli 2004 obs obs: Har lest at folk har hatt problemer med dette hovedkortet angående feil visning av temperatur på cpu. Les mer i denne tråden: http://forum.hardware.no/index.php?showtop...59&hl=78+grader Quote fra denne tråden frå Eriond: Mitt Msi K8N neo platinum viste en cpu temp på 55-60 grd ved load, men samme cpu og samme vifte holder 35-40 grd på Msi K8T Neo FISR2. Det fikk også til å vise en Vcore på 2.6+ når jeg overklokket manuellt via fsb (HT). Ved Dynamisk overklokking viste det normal Vcore på 1.5. Tror ikke sensorene eller avlesing av disse er helt god på dette kortet Bare en liten merknad.
sjøgren Skrevet 3. juli 2004 Forfatter Skrevet 3. juli 2004 fader..nå som jeg nesten hadde bestemt meg om hva jeg skal kjøpe noen som vil annbefale en hk ( helst fra komplett ) og hvilken av de ram brkkene burde jeg bestille?
mantra17 Skrevet 3. juli 2004 Skrevet 3. juli 2004 fader..nå som jeg nesten hadde bestemt meg om hva jeg skal kjøpe noen som vil annbefale en hk ( helst fra komplett ) og hvilken av de ram brkkene burde jeg bestille? Tror ikke du skal legge for stor vekt på det der med varme, men DETTE kortet skal også være bra.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå