Brugle Skrevet 6. juli 2004 Skrevet 6. juli 2004 Jeg hadde også det samme problemet og hadde en barricade router, så byttet jeg den ut og etter det har det ikke vært noe problem i det hele tatt. Det er sikkert noe med den routeren og telenor sine linjer. Jeg ville anbefale og bytte router.
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 6. juli 2004 Skrevet 6. juli 2004 Jeg hadde også det samme problemet og hadde en barricade router, så byttet jeg den ut og etter det har det ikke vært noe problem i det hele tatt. Det er sikkert noe med den routeren og telenor sine linjer. Jeg ville anbefale og bytte router. Skal få testet om det er noe galt med routeren eller ikke. Kobler bare pc'n direkte til modemet.
Bogge Skrevet 7. juli 2004 Skrevet 7. juli 2004 Jeg bor på Haga, hvis du ikke vet hvor det er så er det en times kjøring fra Oslo og ca en mil fra Sørumsand (Der Orderud drapet var) :!: :!: Enig at det er ganske kjedelig! Men jeg har forstsatt 5 måneder igjen.
WaRFaiR Skrevet 7. juli 2004 Skrevet 7. juli 2004 Er det et Topcom modem du har? Høres ut som en typisk feil på disse. Ring TN kundeservice og du får ordnet et byttemodem. Dette er en gjenganger feil hvis det er Topcom modem.
Bogge Skrevet 7. juli 2004 Skrevet 7. juli 2004 (endret) Kanskje du har funnet ut problemet til meg og Øyvind da. Skal få prøvd å ringe til dissa TN folka i morra. :!: Forresten WaRFaiR du har ikke et telefon nr?? Endret 7. juli 2004 av Bogge
WaRFaiR Skrevet 7. juli 2004 Skrevet 7. juli 2004 Hehe, bruker Catch selv, men vet at det finnes en serie av Topcom modemene som er helt på trynet. De funker greit en periode, så begynner de å henge/kutte ut. Da hjelper det å ta av/på strømmen. Dette er et kjent problem hos TN kundeservice, og bare si på telefon at du har et Topcom modem med hengproblemer, så får du bare tilsendt et nytt Speedtouch modem.
WaRFaiR Skrevet 7. juli 2004 Skrevet 7. juli 2004 (endret) Kanskje du har funnet ut problemet til meg og Øyvind da. Skal få prøvd å ringe til dissa TN folka i morra. :!: Forresten WaRFaiR du har ikke et telefon nr?? Prøv å ring 05000, de er døgnåpne! Endret 7. juli 2004 av WaRFaiR
Bogge Skrevet 9. juli 2004 Skrevet 9. juli 2004 Nå har jeg ringt til Telenor og de sendte meg et nytt modem Så nå fungerer alt helt fint :!: M.V.H BoGgE
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå