nosto Skrevet 3. juli 2004 Skrevet 3. juli 2004 Altså jeg mente ikke å fornærme noen..BTW Jeg får 10 100 med default clock og 4,7BETA Og BTW igjen: Grattulerer så meget med super kraftig nytt kort Men da kjører du vel med 16 aktive pipelines? Han kjører med 12, han har ikke turt å flashe enda, hvis det var sånn jeg forsto det rett? Riktig! Har ikke turt enda , skal vente til flere har gjort det;) det er jo bare en biosflash hva kan gå til h....?
Ducky Skrevet 3. juli 2004 Skrevet 3. juli 2004 Altså jeg mente ikke å fornærme noen..BTW Jeg får 10 100 med default clock og 4,7BETA Og BTW igjen: Grattulerer så meget med super kraftig nytt kort Men da kjører du vel med 16 aktive pipelines? Han kjører med 12, han har ikke turt å flashe enda, hvis det var sånn jeg forsto det rett? Riktig! Har ikke turt enda , skal vente til flere har gjort det;) det er jo bare en biosflash hva kan gå til h....? Hmmmm, vet ikke.... Men jeg tørr ikke Om noen måneder kanskje.. Nå funker kortet helt fint! Men nu begynte det å bli mye offtopic her såeh....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå