Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Tilbyr Firstmile fortsatt VDSL?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!!!

Ser at Firstmile har endret hjemmesiden sin, og at de har endet produktlisten sin.

Er det noen som vet om de fortsatt tilbyr VDSL:

Da tenker jeg på 5000/5000 linjen eller 12500/6250.

-z00l-

Videoannonse
Annonse
Skrevet

I og med at de ikke har tilbudet på sidene sine lenger, så vil jeg umiddelbart konkludere med at de ikke leverer VDSL lenger. Men det beste er vel uansett å ringe eller maile dem, ikke spørre oss, for å få et korrekt svar?

Skrevet

Vi tilbyr ikke VDSL per idag. De som har VDSL har det fortsatt men det blir ingen nye nå. Dette fordi Telenor endret spesifikasjonen sine (igjen) 1. mai. De er nå fastsatt. Dagens utstyr må derfor byttes ut.

ZyXEL kommer med en ny VDSL hardware plattform i juli som vi vil gå over til men dette tar litt tid, så jeg antar at VDSL blir relansert i høst/vinter.

Mvh,

G. Rimala

Firstmile

Skrevet
Teknisk sett ja, men dette er ikke noe vi ønsker å tilby.

Mvh,

G. Rimala

Firstmile

Hvorfor? Om kunden har litt erfaring trenger firstmile bare å levere 2x av allt og så fikser kunden resten selv med linux eller noe i den retningen...

Skrevet

Hvis en kunde bestiller to linjer hjem til seg er ikke dette noe problem, men her er det jo snakk om en 4.6Mbit/s link. Altså at vi står for bundlingen, ikke kunden.

Mvh,

G. Rimala

Firstmile

Skrevet
Hvis en kunde bestiller to linjer hjem til seg er ikke dette noe problem, men her er det jo snakk om en 4.6Mbit/s link. Altså at vi står for bundlingen, ikke kunden.

Mvh,

G. Rimala

Firstmile

Aha, gikk litt fort i svingene med lesingen :p

Skrevet (endret)

Dumt å si noe , men se litt på www.directconnect.no

4096/4096 for 2499,- mnd , hvis jeg ikke husker feil ;)

Endret av lie

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...