Gå til innhold

Skal jeg kjøpe ny strømforsyning?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har satt inn en Sata disk i tillegg til mine to Ide disker. Jeg har ellers det vanlige i maskinen min (dvd leser, brenner, nvidia grafikk. integrert LAN og lyd + 1024 Ram). Kabinettet er et Chieftec Dragon. Jeg tror jeg må kjøpe ny strømforsyning. I dag har jeg en Chieftec 420W. Jeg tror jeg vil ha en større, og det er viktig at den er støysvak.

Hva vil dere anbefale?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bare tull å kjøpe ny. Min 340-watter driver 3 harddisker, en DVD-brenner, en P4 2.4C @ 3.6GHz, HK, 9800 Pro, nettverkskort, vifter og neonlys uten problemer.

Skrevet

Du trenger ikke ny PSU men hvis du er som meg og kjøper ny strømforsyning :) så kan jeg anbefale Mist sin 480W på Microplex. Veldig stillegående.

Skrevet

hehe... har aopen 250w på 2 disker, r9700pro, p2,8-800, masse vifter... oppgitt watt er bare tull. Reel watt merkes under full last uansett oppgitt watt. :thumbup:

Skrevet

Hadde en annen PC en gang med en Aopen-PSU på 250W, denne drev ett GF4-kort, 3 harddisker, en brenner, en dvd-spiller, en AMD 2100+ @ 2800+, 512 DDR, HK, neonlys og masse vifter. Gikk bare fint.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...