Lucas Skrevet 25. juni 2004 Skrevet 25. juni 2004 (endret) #Hvis feil postet, kan administrator flytte den eller eventuelt slette den ?# I forrige uke (fredag) bestilte jeg ett hovedkort fra komplett.no og ga de ris fordi de hadde hatt HK'et inne i 5 dager uten å sende det ! da fikk jeg til svar at de skulle sende det så fordt så mulig og det endte med at de brukte fra kl 15.43 til 21.22 å plukke fram HK + DVD brenneren min ! og kortet ble deretter sendt sent dagen etterpå ! Pakkens final punkt var Narvik herav pakken må først til Oslo-Fauske.Narvik ! pakken ble vidresendt fra Fauske 9.45 i mårrest ! noe som skal ga de UTROLIG god tid til Narvik for å så levere pakken ! men det endte men at, Jeg ringte farsan, (han som skulle hente den) og spurte om han kunne ringe posthuset i Narvik for å sjekke om lastebilen fra Fauske var kommet og om pakken min lå på posthuset, men ikke scannet igjennom ! og da får han til svar at pakken ikke kommer før posten stenger noe som gjør at jeg sansynelig må vente til mandag fordi bor i Bjerkvik (2 mil unna) fordi farsan jobber ikke lørdager.. Og noe som sier at alle dager er søndager for posten ! surt eller hva ? Endret 25. juni 2004 av Lucas
viranth Skrevet 25. juni 2004 Skrevet 25. juni 2004 Posten din var litt forvirrende, men jeg synes ikke dette var noe å rise komplett for. Posten Norge fortjener heller risen for å være trege
Lucas Skrevet 25. juni 2004 Forfatter Skrevet 25. juni 2004 (endret) oisann.. poenget var ikke å rise komplett for noe annet enn å ha glemt bestillingen..og rise posten for noen trailersjafører på søndagstur ! men var irritert..mangler bare HK har ett midlertidlig HK så at jeg må vente så lenge p.g.a. posten er så treg må bare ut ! Endret 25. juni 2004 av Lucas
bkvaloy Skrevet 25. juni 2004 Skrevet 25. juni 2004 .... ikke så mye å gjøre med Posten dessverre.....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå