Bluebeans Skrevet 23. juni 2004 Skrevet 23. juni 2004 (endret) Beklager at det ble en veldig rotete tråd, er litt trøtt og kjeder vettet av meg. Er du en av de mange som har hatt problemer med steam etter at den siste oppdateringen ble sluppet ut? Feilene som har vært er: At man ikke har kunnet oppdatere Steam Ikke kunne logge inn At man får "Game is currently unavailable" At man ikke får oppdatert CS Får du ikke oppdatert Steam? Det første og enkleste du kan gjøre er: 1. Avslutt steam helt! 2. Slett ClientRegistry.blob og SteamUI.dll fra steam-mappa. 3. Start steam og kryss fingrene. Hvis ikke dette funker kan du reinnstalere. Hvis det fortsatt ikke skulle funke, så vent en dag eller to! Serverne kan være overbelastede. Får du ikke logga inn sier du? Da har du 2 alternativer. Den første: 1. Avslutt steam 2. Slett half-life engine.gcf og platform.gcf fra mappa Steamapps. 3. Start opp igjen. Da burde du iallfall klare og logge inn. Alternativ 2 er og vente litt til Får du "Game is currently unavailable" eller får du ikke oppdatert CS? Nok en gang 2 ting. 1) ok lets find our steam dir, but go 1 dir up. for example. c:/program files/steam then you go in program files, now rename steam dir to steam-old. make a new dir called steam, and go in it. download: http://users.lichtsnel.nl/~jap/steam/Steam.exe and place it in the NEW empty steam dir, and run it. it wil update and you have to log in. now go to settings, and change the speed setting to fit your connection!!! now steam should be able to start updating your games Hvis noen ikke skjønner hva det står her kan jeg oversette det. Alternativ 2 gidder jeg ikke nevne.. Vit at ALT som står i denne tråden har funka hos meg! Og hos tusenvis av andre! Endret 23. juni 2004 av niXon^^
T.F.T Skrevet 24. juni 2004 Skrevet 24. juni 2004 hehe, du har det med å lage nyttige poster du niXon^^ nyttig info for folk som irriterer seg villt over steam, som meg, i perioder. quote: steam er som joker nord. noen ganger er jeg helt enig
danilovic Skrevet 24. juni 2004 Skrevet 24. juni 2004 Jeg fant løsningen på mitt problem (fikk ikke oppdatert CS og senere logget inn på Steam). Dette var fordi jeg hadde en "gammel" steaminstall - den som inkluderer counterstrike-gcf-fila. Fikk altså løst det ved å laste ned den "nyeste" steaminstallen fra steampowered.
Sunshine:) Skrevet 24. juni 2004 Skrevet 24. juni 2004 Prøvd begge deres tips, men det funker forsatt ikke Men takk for tipsene, likevel....Her skal ingenting være uprøvd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå