Gå til innhold

Alle SE K700i Themes postes HER!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)
Du har laget mange fete themes retroboy... :thumbup:  Retroboy hvis du gidder kan du lage et Arsenal theme? :innocent: Hadde vært kult om du gjorde det...

jeg har laget et arsenal theme lengre opp i posten :p

De som vil ha themes til sin Sony Ericsson mobil må si ifra, si hva slags theme du vil ha, så lager noen av oss "themesmakers" et theme til dere :p hehe

Endret av FrepEtT
Skrevet (endret)

hehe, har ikke SE K700i selv,men ska kjøpe meg det..

men jeg har blitt med på theme laginga her da ;)

Her er min første theme, så be nice :blush:

katt%20theme.JPG

Morsomt å lage themes! :thumbup:

Kvalen: en ting jeg lurte på...hvordan får jeg highlights til å bli gjennomsiktig? slik du har på din kill bill theme?

Endret av ProXimO
Skrevet

Noen som orker lage et Baseball theme? Ikke noe spesielt lag, bare for sporten. :) Et Red Bull theme hadde også vært kult :)

Er det noen som vet om noen bra sider å hente ned bakgrunner til K700i?

Skrevet
Kvalen: en ting jeg lurte på...hvordan får jeg highlights til å bli gjennomsiktig? slik du har på din kill bill theme?

Går vel an å imoprtere bildefiler som highlight, og da kan man bare tegne en firkant med gjennomsiktighet, og lagre det som *.gif :)

Skrevet (endret)

kall meg gjerne dum,men hvordan tegne en firkant med gjennomsiktighet? :blush:

glem det,fant det ut :p

Endret av ProXimO
Skrevet (endret)

Har fiksa ett muppetshow - mahna mahna theme. Ikke helt ferdig.

mahnamahna.jpg

Bakg.gif

EDIT: Leif...

Pink is punk

Endret av martiol
Skrevet (endret)

Da har jeg kjedet meg litt i uka som var. Så jeg lagte et theme til. Versego :)

front.jpgmenu.jpg

Last ned

Her er Elisha Themet. Anbefaler at folk ser The Girl Next Door. Beste filmen ever. Kan nesten garantere at dere vil ha Elisha som mobil theme etter å ha sett denne filmen :yes::love:

front.jpgmenu.jpg

Last Ned

Endret av eirberen
Skrevet

Det er mange themes fra filmer og diverse, hva om noen kunne lagd for et spill? :)

som f. eks. Far Cry, Counter-Strike, Mafia o.l.

Kanskje themes om din favoritt artist/band. Selv kunne jeg gjerne tenkt meg et theme om Guns 'N Roses :D Bare et forslag :)

Skrevet
Er det noen som har noen ideer til nye themes. Rop ut.. Jeg har lyst til å lage et litt mer finslipt theme nå...

:cry: Kan ikke du prøve å lage et med Rory Gallagher for meg, da?? *gliser* ... Prøvde meg på theme-editoren, men grafikken til "menyene" jeg laga ble for kort selv om jeg brukte riktig størrelse... *mumler*

haarek67

Skrevet

Spørsmål?

Driver og lager themes med themescreator, men jeg ser noe themes som har hele bilder uten striper mellom softkey og stausbar, hvordan gjør man det?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...