Gå til innhold

Tundra 1557 wlan (wlan knapp virker :-)


6502

Anbefalte innlegg

Kan noen av dere Tundra 1557 eiere trykke ctrl-alt-del og kikke under prossesser for å bekrefte eller avkrefte om LaunchAP og hotkeyapp står oppført der.

Lurer på om de skal være der for at Intel Pro WLAN kortet skal kunne slåes av og på med knappen på venstre side....

Får det ikke til å funke hverken med eller uten... :cry:

Jeg har whitebox..

Endret av 6502
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Både LaunchAp og HotkeyApp kjører hos meg... Og her fungerer knappen perfekt..

 

Når man kjører Launch Manager står det jo wireless key øverst der, så jeg regner med at det programmet må være der... Så når jeg trykker på knappen får jeg opp Wireless Button Status.

 

Jeg har også installert Intel ProSET programvaren. Vet ikke om det har noe å se for om knappen virker eller ikke...

Lenke til kommentar

Det skjer ikke noe om jeg trykker wlan knapp. Med launchmanager installert så ser jo jeg også at det står wireless øverst hvis jeg trykker en av de andre slik at config skjermen kommer opp. ProSet softwaren er installert og der slår jeg av og på kortet, men med launchmanager inne så får jeg ikke gjort noe i driveren heller, for av på valget blir grått....

Da virker det som vi har installert det samme, men likevel er det noe rart her.. :hmm:

Lenke til kommentar

:green::green:

Jeg var usikker på hvilken 1557 jeg hadde, men fikk høre fra Aopen at det er en 1557-G. (meget mulig de har samme bios, men man må være sikker på sånt)

Oppdaterte bios til R01-A1B og fikk da plutselig et valg for wlan i Bios, og dermed funker wlan knapp + led :-) :w00t::w00t::w00t:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...